13.11.20

Майданчик інноваційних знахідок

    5 листопада 2020 року продовжив свою роботу майданчик інноваційних знахідок на базі ТНВК ШЛ № 6 ім. Н.Яремчука. Онлайн-семінар « Навчальні платформи для аналітики оцінювання та структурування навчального процесу» мав на меті підвищити рівень компетентності учасників  з використання навчальних платформ. Учитель математики Кулешко В.І., познайомив із зручними та сучасними інструментами для навчального закладу, продемонстрував на практиці створення тестових завдань з математики та інформатики « На урок», проведення моніторингу навчальної діяльності школярів, приклади структурування навчального матеріалу  (ущільнення, згортання та розгортання). Учасники зазначили, що використовуючи різноманітні навчальні платформи, необхідно акцентувати увагу на мотивації, навчальних завданнях, навчальних діях, елементах контролю, що мають переходити в самоконтроль; оцінку,що має переходити в самооцінку.

 Презентація додається ТУТ

23.10.20

       


          В умовах Нової Української школи відкриваються нові тенденції щодо оцінювання здобувачів освіти ЗЗСО. Оцінка має стати не вироком, а ресурсом. Самооцінювання – отримання порівняльних даних, виявлення динаміки росту через діагностику, заміри, визначення статистичних , динамічних, психологічних показників. Чи потрібне самооцінювання ?  Які його форми та стратегії?  Відповіді на ці запитання розглядали учасники  вебінару  методологічно-формувальної локації учителів математики, інформатики та фізики в рамках D#5T’mistechka.

     Соловей О.М. (ТКМЦНОІМ) зазначила,що завданням учителя є формувати культуру учня в умінні здійснювати самооцінку ( не завищувати і не занижувати її). Доцільними є використання таких інструментів самооцінювання: індекс-картки для узагальнення або запитань, листи самооцінки з вивчення теми, роботи в групі (так/ні), чек-листи, листи особистих досягнень, сигнали-візуалізації, звіти, рефлексія тощо.

   Цифрові інструменти формувального оцінювання представила учитель інформатики ТЗОШ № 16 ім. В.Левицького Василик І.Ю.(Kahoot, Quizlet, Jamboard).  Результатом роботи стали рекомендації щодо впровадження та формування культури самооцінювання  здобувачів  освіти ЗЗСО. Важливим кроком має стати опанування педагогом умінь надання якісного зворотного зв’язку та системної організації рефлексії з акцентом на розвиток дитини.

 






 



02.10.20

Вітання з нагоди професійного свята!!!

 

Дорогі освітяни!!!

Прийміть щиру вдячність за високе служіння обраній справі, невтомний творчий пошук, самовідданість, добро і щедрість душі в такий нелегкий та незвичний для нас час. 

Щиросердно бажаємо вам міцного здоров’я, щастя, великих творчих успіхів і невичерпної наснаги.

24.09.20

Відеоконференція

 
Використання додатків Google у процесі вивчення математики, фізики, інформатики

 Сьогодні важливо розвивати саме розумну освіту, тобто SMART-навчання (Self- directed, Motivated, Adaptive, Resource-enriched, Technology embedded): самостійне, мотивоване, адаптоване, збагачене ресурсами, з вбудованими технологіями. Тому  використання можливостей застосування інструментарію Googlе важливо для активізації процесів розвитку наочно-дієвого, наочно-образного, теоретичного типів мислення та для розвитку творчого, інтелектуального потенціалу сучасного учня.

Використання додатків та хмарних технологій Googlе (Диск Google, Dropbox, cервіс LearningApps, Microsoft OneDrive, SlideShare, Youtube, Prezi, Googlе-class) на уроках математики, фізики та інформатики, спираючись на інтерес школярів до всесвітньої мережі Інтернет, забезпечує їм доступ до усіх матеріалів, необхідних для вивчення предмета як у школі, так і вдома, створює умови для їх саморозвитку й міжособистісної взаємодії учнів з учителем та учнів один з одним, залучає до використання новітніх досягнень інформаційних технологій, підвищенню інформатичної компетентності та умінню доцільно використовувати комп’ютер як засіб для отримання нових знань. Саме питанням практичного впровадження інструментарію Googlе був присвячений онлайн- семінар «Використання додатків Google у процесі вивчення математики, фізики, інформатики» , який відбувся 23 вересня 2020року (Соловей О.М., методист ТКМЦНОІМ).

   Учасники семінару відзначили, що використання додатків надають вільний доступ до своїх збережених матеріалів і документів; використання відео, аудіо файлів безпосередньо з Інтернету (без додаткового завантаження на комп’ютер); проведення он-лайн уроків, лабораторних робіт, експериментів, круглих столів; нові можливості для організації досліджень, проектної діяльності; організація он-лайн уроків, інтегрованих практичних занять,  сприяють он-лайн комунікації з учнями,  використанню онлайн систем тестування та перевірки завдань; використанню  авторського блогу. Про основні аспекти та підходи організації дистанційного навчання у навчальному закладі розповів заступник директора ТЗОШ І-ІІІ ст.№ 4 Семчук А.Я. Використання учителями Classroom забезпечує швидке створення й упорядковування завдань, надання результатів перевірок і доступне спілкуватися з учнями . Крім того, учні можуть зберігати свої робочі файли й виконувати завдання на Google Диску та спілкуватися з вчителями та однокласниками напряму.

      Інтернет-технології, зокрема сервіси Google під час вивчення математики, інформатики та фізики в школі дозволяють на якісно новому рівні розв’язувати завдання стосовно активізації самостійної роботи учнів з можливістю вибору індивідуальної траєкторії і темпу вивчення навчального матеріалу, подання інформації в інтерактивному режимі та аудіовізуальній формі, організації занять з учнями у віртуальних лабораторіях з метою проведення фізичних експериментів в режимі прямих вимірювань, забезпечення комунікації з учнями, віддаленими в часі і територіально в процесі організації навчально-дослідницької діяльності (дистанційні евристичні олімпіади, Інтернет-олімпіади, онлайн-захисти дослідницьких робіт, дистанційні конференції та ін..), підвищувати та стимулювати пізнавальні інтереси школярів до вивчення  предметів математичного циклу , оцінювати і контролювати самостійну роботу школярів.

Решту матеріалу ТУТ

01.09.20

З Днем знань!!!

Шановні методист та вчителі інформатики!
Вітаю з Днем знань!!!

Найщиріші слова подяки – вчителям, які щедро діляться з дітьми своїми знаннями, плекають справжніх патріотів нашої держави.

Нехай цьогорічний незвичний першовересень буде сонячним, несе добрий настрій у кожну школу, кожну родину! 

Цікавого, легкого, творчого, успішного навчального року!!!

Зі святом, дорогі друзі!