27.02.20

ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПЕДАГОГА


Якщо людина не знає, до якої мети

                  вона рухається, для неї жоден
        вітер не буде попутним

                                                  Сенека




Мета
}Ознайомитись із складовими професійної компетентності
}Підвищити рівень у підборі механізмів самоосвітньої діяльності
}Оволодіти способами конструювання педпроцесу
}Підвищити рівень у формуванні портфоліо

Організатор, предметник, комунікатор, інтелігент
}Соціальна компетентність
}Загальнокультурна компетентність
}Уміння вчитися
}Інформаційна компетентність
}Науково-методична компетентність
}Комунікативна компетентність
}Здоровязберігаюча компетентність
}Налаштування на саморозвиток, самоосвіту

Решту теоретичного матеріалу ТУТ

07.02.20

СУЧАСНИЙ УРОК

САМОАНАЛІЗ СУЧАСНОГО УРОКУ


Справжній урок починається не з дзвінка, 

а задовго до нього.


План

  1. Сучасні типи уроків
  2. Типи уроків
  3. Кожен  є відповідальним за те, що робить (самоаналіз уроку)
  4. Схема самоаналізу уроку
  5. Критерії оцінювання діяльності вчителя
  6. Рівні результативності діяльності учителя

Теоретична модель, часом, трохи далека від  реальності, наше завдання: прокласти між ними місток.

 

Теоретичний матеріал ТУТ 

31.01.20

ВЕБІНАР!!!

Модель сучасної співпраці вчителів та учнів з різних навчальних закладів відобразив вебінар для учителів інформатики «Формування основних груп компетентностей на уроках інформатики через використання інноваційних технологій», який відбувся 30.01.2020 року.

Мета заходу – ознайомити учасників з різними підходами формування основних груп компетентностей шляхом розв’язання комплексних компетентісних завдань через призму інноваційних технологій.

Формат – робота в локаціях на базі: 

Тернопільської Української гімназії ім. І.Франка та ТЗОШ І-ІІІ ст. №4 під керівництвом учителів інформатики  Семчука А.Я. ( ТЗОШ № 4), Горпинюк О.Б.(ТЗОШ №16), Пелішко С.І. (ТЗОШ №28), Мельничук І.В. (ТУГ), Чайки Г.А. (ТУГ). 

Методист ТКМЦ НОІМ Соловей О.М. ознайомила з видами та моделлю компетентісних завдань, з основними підходами формування груп компетентностей. Учасники вебінару складали ментальні карти та компетентісні завдання, обмінювались презентаціями та результатами виконаних завдань. Цікавими були розподіл учасників в групи за символічними ялинками та «цукерками-подарунками», доповнення ялинки іграшками з відображеними групами компетентностей.    Сучасна співпраця вчителів та школярів  у  форматі вебінару-діалогу  забезпечує та розширює можливості для формування основних груп компетентностей.  

 




ФОТОЗВІТ ВЕБІНАРУ ТУТ

24.01.20



23.01.2020 року продовжив свою роботу віртуальний клуб вчителів інформатики.
 Майстер-клас "Цифрова культура педагога" для вчителів математики та фізики провела вчитель інформатики ТЗОШ І-ІІІ ст. №10 Серба Н.Р.
Метою заходу було ознайомити учасників із складовими цифрової грамотності, підвищити рівень використання цифрових ресурсів, сформувати основні критерії інформаційної культури. Учасники апробували використання мультимедійних додатків, сучасних навчальних платформ.



27.12.19


ДОРОГІ ДРУЗІ!
Нехай прийдешній рік подарує нам всім світлу надію, добрі бажання,  приємні події,  великі сили, благополуччя, успіх і  добробут. На душі хай буде тепло, затишно та радісно в родинному колі та серед друзів.

Нехай Ангел в Різдвяну Ніч завітає в кожну домівку, зігріє теплом,  любов’ю , в родинах запанує злагода  та мир,  і мрії обов’язково здійсняться !

З Новим Роком та Різдвом Христовим!


23.12.19


 


Завдання ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій


2019-2020 н.р.                                                                                           22.12.2019

Табличний процесор
(Результат зберегти у файлі Інтерактивна карта 4G покриття.xlsx)
Інтерактивна карта 4G покриття України (35 балів)
У 2018 році операторами lifecell, Vodafone Україна та Київстар було оголошено про запуск мережі 4G у ряді населених пунктів України.
Пропонуємо Вам створити інтерактивну карту з позначенням населених пунктів, у яких запущена мережа 4G основних мобільних операторів України. Для цього скористайтеся файлом Географічні координати.xlsx та відповідним зображенням.
Вихідний файл повинен містити аркуші: Київстар, Vodafone, lifecell, Карта покриття 4G. На аркушах Київстар, Vodafone, lifecell дано назви областей, населених пунктів із зазначенням географічних координат. На аркуші Карта покриття 4G створити інтерактивну карту 4G покриття території України, використовуючи відповідні елементи керування. Необхідно передбачити можливість вибору окремого оператора із відображенням відповідних міст та їх назв на карті, а також маркера відповідного кольору (Київстар – синій, Vodafone – червоний, lifecell – помаранчевий). Внесення змін у початкові таблиці повинно  автоматично відображатися на діаграмі. Додавання нових населених пунктів НЕ ПЕРЕДБАЧАЄТЬСЯ!
Варіанти вигляду інтерактивної карти при різних комбінаціях можна подивитися на аркуші Зразок у файлі Географічні координати.xlsx. Крайні точки України:
ü  Північна точка – село Грем'яч Новгород-Сіверського району Чернігівської області (52.20 пн. ш. 33.17 сх. д.) (урочище Петрівське).
ü  Південна точка – смт. Форос в Севастополі 44.23 пн. ш. 33.46 сх. д.).
ü  Західна точка – село Соломоново Ужгородського району Закарпатської області (48.25 пн. ш. 22.09 сх. д.).
ü  Східна точка – село Рання Зоря Міловського району Луганської області (49.15 пн. ш. 40.11 сх. д.).

Презентація
(Результат зберегти у файлі Smart House.pptx)
Розумний будинок  (30 балів)
Бажаєте мати комфортний будинок, не турбуватися про безпеку та побутові дрібниці? «Розумний будинок» саме для вас! Сучасні технології забезпечать вашу оселю всіма зручностями.
Пропонуємо розробити презентацію деяких функцій розумного будинку.
Перший слайд навігаційний. При натисканні на відповідну кнопку відбувається перехід на слайд з демонстрацією даної функції.
На всіх слайдах заголовок в правому верхньому куті. В правому нижньому куті напис «SMART HOUSE», при натисканні на який відбувається перехід на перший слайд. Заголовки надруковані шрифтом Calibri, 28 пт.
Слайд «Керування світлом». Анімація відбувається автоматично: при вході людини в кімнату вмикається світло, при виході ­світло вимикається.
Слайд «Регулювання яскравості світла». При наведенні курсору на певний колір спектру змінюється відтінок освітлення кімнати: червоний, жовтий, зелений та синій.
Слайд «Регулювання опалення». Автоматично після 2 секунд затримки з’являються кольорові ефекти температурного режиму кімнат: розмиті напівпрозорі фігури рожевого, сірого та зеленого кольорів з відповідними написами температур.
Слайд «Керування ролетами (жалюзями)». Ролети (жалюзі) піднімаються та опускаються при натисканні на відповідні кнопки смартфону.
Слайд «Розумні побутові прилади». При натисканні на кнопку «ON» на смартфоні пилосос починає самостійно прибирати сміття на підлозі кімнати. Закінчується прибирання натисканням на кнопку «OF» або на напис «SMART HOUSE».
Слайд «Аварійна система безпеки». На схемі продемонстрована автоматична система безпеки у ванній кімнаті. Як тільки появляється вода на датчиках, сигнал поступає на контролер, а він в свою чергу автоматично перекриває клапани з холодною та гарячою водою.
Перехід між слайдами відбувається лише при натисканні на напис «SMART HOUSE». Малюнки, кольори, анімаційні ефекти та написи повинні максимально наближатись до зразка, продемонстрованого у відео.
Збережіть презентацію у вказаній теці з назвою «Smart House.pptx».

Бази даних
(Результат зберегти у файлі Мобільні телефони.accdb)
База даних «Мобільні телефони» (35 балів)
Використовуючи базу даних «Мобільні телефони», яка складається з 2 таблиць, потрібно:
1.   Доповнити таблицю «Мобільні телефони» 2 полями згідно зразка Таблиця1.png. Перше поле: назва «Фото», вміст – фотографія мобільного телефона. Друге поле: назва «Ціна (Євро)», вміст – ціна моделі у Євро (курс 1 Євро – 32,47 грн.). Ціну виводити з двома знаками після коми у грошовому форматі.
2.   Доповнити базу даних «Мобільні телефони» таблицею «Міста» із бази даних «Міста».
3.   Доповнити таблицю «Міста» даними з аркушів «Київ», «Київська», «Кіровоградська» електронної таблиці Міста.xlsx.
4.   Створити таблицю «Області».
5.   Створити таблицю «Магазини продавців». При введенні даних у таблицю у місті Київ розмістити магазини всіх продавців, інші дані – довільні.
6.   Встановити зв’язки між існуючими таблицями, враховуючи цілісність даних, каскадні оновлення та видалення.
7.      Створити запити:
ü Продавці за торговою маркою – створити таблицю згідно зразка Таблиця2.png, використовуючи запит з параметром Зразок.png.
ü Найменші ціни – створити таблицю згідно зразка Таблиця3.png. Назва другого поля «Найменша ціна на модель».
ü Магазини – створити таблицю згідно зразка Таблиця4.png. У таблиці мають відобразитися назви міст, в яких знаходяться магазини продавця «Сокол».
8.      Створити форми:
ü Довідник – форму створити згідно зразка Таблиця5.png. Вікно має наступні розміри: ширина – 15 см, висота – 6 см. При виборі з розкривного списку назви області, у другому розкривному списку повинні відобразитися назви міст вибраної області. При виборі з другого розкривного списку назви міста в нижній частині форми повинні відобразитися код міста і номер телефонного довідника.
ü Мобільні телефони – форму створити згідно зразка Таблиця6.png. Після введення торгової марки і натискання кнопки «Знайти» у нижній частині форми повинна відображатися інформація про мобільні телефони введеної торгової марки.

Всі матеріали ТУТ