27.01.21

Нові орієнтири самоосвіти

 

Я STEM-вчитель

          Кабінет Міністрів України ухвалив Концепцію розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти), реалізація якої передбачена до 2027 року.

Концепція спрямована на модернізацію STEM-освіти, її широкомасштабне впровадження на всіх складниках та рівнях освіти. STEM-освіта може реалізуватися через усі види освіти – формальну, неформальну, інформальну (на онлайн-платформах, у STEM-центрах/лабораторіях, за допомогою екскурсій, турнірів, конкурсів, фестивалів, практикумів тощо). Це відкриває широкі можливості для самоосвіти педагогічних працівників, які обирають організацію навчальної діяльності за STEM-методикою. Соловей О.М. (ТКМЦНОІМ) під час майстер-класу, який був проведений 22 січня 2021 року

ознайомила учасників із STEM-підходами до навчання, із STEM-програмами в позашкільній освіті, з роботою STEM-школи, особливостями STEM-лабораторії на основі MICRO-BIT(комп’ютера кишенькового розміру).  Педагоги мали можливість побачити структуру сприяння професійної компетентності педагогів в сфері  STEM , в якій особливе місце займає технічне оснащення, яке пропонує Центр сучасної STEM освіти «Boteon»(керівник О.Корнута). STEM-методика позитивно впливає на результати навчальної діяльності учнів, формує уміння самостійної діяльності, розвиває креативність, підвищує мотивацію до навчання через організацію дослідницької діяльності.

Методичні рекомендації щодо проведення уроку з використанням технологій дистанційного навчання

           При підготовці  та проведенні уроку з використанням технологій дистанційного навчання доцільно :

- дотримуватись структури уроку відповідно до типу та змісту уроку;

- перед початком уроку нагадати школярам про правила техніки безпеки при роботі за комп’ютером;

- чітко формулювати тему та завдання уроку;

- матеріал структурувати невеликими частинами;

- робити висновок після кожного виконаного завдання: « Ми навчились…»,

« Ми побачили…», «Ми проаналізували…», «Ми сформували компетентності…»

- здійснювати зворотній звязок ( в чаті, через навчальні платформи);

- демонструвати зразки розв’язування завдань на екран комп'ютера, виділяти основні етапи, записувати відповідь;

-  наголошувати про форми роботи: «Працюємо разом», «Виконайте  самостійно», «Знайди помилку», «Знайди відповідностіІ» і т.д.;

- провести рефлексію та зробити висновки до уроку, обговорити домашнє завдання;

- розмістити покликання на матеріали  уроку, тести на блозі, в предметній групі, тощо.

ДЕТАЛЬНІШЕ  ТУТ

Немає коментарів:

Дописати коментар