Мотиваційні стратегії дистанційного уроку
природничо-математичного циклу
Вивчення предметів
природничо-математичного циклу багатьом
школярам дається нелегко. І якщо в учня не має мотивів або ці мотиви слабкі,
навчання перетворюється на муку, а це в свою чергу формує шлейф відставання та
прогалин з математики, фізики, інформатики та інших предметів. Тому необхідно
своєчасно сформувати дієві мотиви навчання, які
поділяють на 5 груп: соціальні, комунікативні, пізнавальні, мотиви
відповідальності та перспективи. В сьогоднішніх умовах дистанційний урок стає
майданчиком підвищення мотивації навчальної діяльності в напрямку формування
мислиннєвих операцій, активізації пізнавальної та самостійної роботи,
формування критичного мислення та самоаналізу. Соловей Оксана Михайлівна
(ТКМЦНОІМ) розповіла учасникам семінару-практикуму « Мотиваційні стратегії дистанційного уроку
природничо-математичного циклу» (23.11.22) , як можна використовувати формулу
«Низький поріг- Висока стеля - Широкі стіни»
та методи, способи мотивації інтересу до вивчення предметів
природничо-математичного циклу. Садовська Світлана Олегівна, учитель
інформатики ТЗОШ І-ІІІ ст. № 19 провела ефективний майстер-клас з використання
інструментів дистанційного навчання , зокрема
учасникам були продемонстровані широкі можливості платформи wordwall, та сервісу mozaik, які можуть бути
використані педагогами при проведенні дистанційних уроків, і які з великим
захопленням сприймають учні. Педагоги зазначили, що мотивація навчання – одна з
головних умов успішного опанування навчальних дисциплін та подальшого
застосування сформованих компетентностей.
Решту матеріалу ТУТ
Немає коментарів:
Дописати коментар