04.04.23

 


       В умовах реформування освітньої галузі багато завдань доводиться розв’язувати вчителю завдяки набутому досвіду, бажанню самовдосконалюватися, саморозвиватися, навчати і навчатися. Тому в сьогоднішніх умовах актуальними є слова В. Гріна « Сенс не втому, щоб чекати , коли закінчиться гроза, а  в тому,щоб вчитися танцювати під дощем». Тема 10 Освітнього Трансфермістечка « 9+1 грань педагогічної майстерності педагога НУШ» є не випадковою, вона визначає крок вперед у формуванні стратегій освітньої діяльності та формування навчального середовища ЗЗСО і в непростий для країни час. Важливо проаналізувати використання методично- дидактичного потенціалу, нові форми та види оцінювання в 5 класі та провести підготовку до викладання та навчальної діяльності у 6 класі. Учасники локації «Інформатика» обєднала учителів математики та інформатики для розгляду маршрутизатора педагога в 6 класі НУШ. Соловей Оксана Михайлівна (ТКМЦНОІМ) обговорила з учасниками формулу НУШ, сформулювала основні кроки маршрутизатора: від аналізу педагогічної, навчальної діяльності до моніторингового аналізу успішності здобувачів ЗЗСО. Особливу увагу звернула на аналіз підручників , добірку компетентісних задач, вибір інструментів формувального оцінювання. Для зворотного зв’язку учасники попрацювали з опитувальником, де вказали труднощі та переваги впровадження реформи НУШ.




МАТЕРІАЛ ТУТ

Немає коментарів:

Дописати коментар