23.02.24

 

Особливості викладання інформатики в 10-11 класах

Практичний семінар

       Основою навчання інформатики в 10-11 класах є базовий модуль, зміст якого може бути розширений за рахунок вибіркових модулів. Базовий модуль, на вивчення якого відводиться 35 годин, завершує формування в учнів предметних і ключових компетентностей в області використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на рівні, визначеному Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти. Цей модуль є мінімально допустимою нерозривною структурною одиницею програми.

       У випадку, якщо на вивчення інформатики як вибірково-обов’язкового курсу, навчальним планом передбачається більше ніж 35 годин, базовий модуль доповнюється чи розширюється вибірковими (варіативними) модулями з відповідною кількістю годин (наведені в програмі). Вибіркові модулі для розширення курсу учитель добирає відповідно до профілю навчання закладу освіти, запитів, індивідуальних інтересів і здібностей учнів, регіональних особливостей, матеріально-технічної бази та наявного програмного забезпечення.

      Метою практичного семінару «Особливості викладання інформатики в 10-11 класах» (21.02.24) є підвищення предметної, методичної компетентності педагогів у формуванні навчально-методичних комплексів при викладанні обов’язково-вибіркових модулів з інформатики. Соловей Оксана Михайлівна (консультант ТКМЦНОІМ) порекомендувала методичний кейс посібників, платформ для педагогів, основні підходи для вибору тем вибіркових модулів. Учителька інформатики ТСШ І-ІІІ ст. № 29 з поглибленим вивченням іноземних мов Фурик Леся Володимирівна провела захоплюючий майстер клас, на якому продемонструвала шлях учителя інформатики від підготовки до вибору курсів , опитування школярів, використання середовищ для програмування. Також учасники семінару долучалися до різних форм роботи , використовували  різні цифрові інструменти , обговорювали проблеми, переваги впровадження  окремих тем вибіркових модулів.

Учасники зазначили, що вибіркові модулі  необхідно вибирати для розширення курсу відповідно до профілю навчання закладу освіти, запитів, індивідуальних інтересів і здібностей учнів, регіональних особливостей, матеріально-технічної бази та наявного програмного забезпечення.







 

Немає коментарів:

Дописати коментар