21.08.25

Методичне засідання 20.08.2025 року

 

Математична освітня галузь.

Інформатична освітня галузь:

пріоритети та інструменти організації освітнього процесу в 2025-2026 н.р.

         Підготовка до нового навчального року розпочалася з роботи професійних спільнот, зокрема на базі ТАЛУГ ім. Івана Франка 20 серпня 2025 року були проведені інструктивно-методичні наради для педагогів математичної та інформатичної освітньої галузей Тернопільської міської громади.

           У 2025/2026 навчальному році освітній процес у закладах загальної середньої освіти організовується з дотриманням вимог Санітарного регламенту  ( Наказ МОЗ України від 25.09.2020 №2205)та має бути спрямованим на реалізацію Державних стандартів.

           Сформовано освітній навігатор на 2025-2026 н.р.:

 Формування культури безпечної онлайн-поведінки

  Доброчесність у закладі освіти

  Соціально-емоційна підтримка учасників освітнього процесу

 Формування медіаграмотності

  Використання штучного інтелекту в освіті

         Соловей Оксана Михайлівна (консультант ТКМЦНОІМ) акцентувала увагу вчителів на нормативних документах щодо змін до Типової освітньої програми (Наказ МОН України №890 від 20.06.2025 р.), щодо проведення Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2026»  (Наказ МОН № 997 від 09.07.2025 року), “Щодо Положення про учнівський олімпіадний та турнірний рух” (Лист МОН № 1/13233-25 від 24.06.2025),  також на інструктивно-методичних рекомендаціях щодо викладання навчальних предметів в 2025-2026 н.р.., інструктивно-методичних рекомендаціях щодо впровадження STEM-освіти в ЗЗСО та позашкільної освіти у 2025/2026 н.р». Важливим є підсилення інклюзивної освіти : розробка  та впровадження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з ООП (https://mon.gov.ua/static-objects/mon/sites/1/inkluzyvne-navchannya/2024/07/29/Otsinyuvannya.navch.dosyahn.uchniv.z.OOP-metodrekomendatsiyi-2024.pdf).

Учасники розглянули проєкт концептуальних засад освітніх галузей та дорожньої карти реалізації концептуальних засад освітніх галузей на 2025 – 2030 роки в рамках політики «Освіта для життя». Педагоги відзначили важливість проведення діагностики навчання та навчальних втрат.

Важливим компонентом зустрічі стали рекомендації щодо підготовки НМК, викладання математики та інформатики у 8 класах НУШ, 9 класах (пілот), профільних класах.

Для ефективного зворотнього зв'язку педагогам був запропонований опитувальник , в якому озвучували теми та проблеми щодо викладання предмету та організації освітнього процесу в НУШ.

 

Детальна інформація ТУТ

Немає коментарів:

Дописати коментар