Математична освітня галузь.
Інформатична освітня галузь:
пріоритети та інструменти організації освітнього процесу в 2025-2026 н.р.
Підготовка до нового навчального року розпочалася з роботи професійних спільнот, зокрема на базі ТАЛУГ ім. Івана Франка 20 серпня 2025 року були проведені інструктивно-методичні наради для педагогів математичної та інформатичної освітньої галузей Тернопільської міської громади.
У 2025/2026 навчальному році освітній процес у закладах загальної середньої освіти організовується з дотриманням вимог Санітарного регламенту ( Наказ МОЗ України від 25.09.2020 №2205)та має бути спрямованим на реалізацію Державних стандартів.
Сформовано освітній навігатор на 2025-2026 н.р.:
• Формування культури безпечної онлайн-поведінки
• Доброчесність у закладі освіти
• Соціально-емоційна підтримка учасників освітнього процесу
• Формування медіаграмотності
• Використання штучного інтелекту в освіті
Соловей Оксана Михайлівна (консультант ТКМЦНОІМ) акцентувала увагу вчителів на нормативних документах щодо змін до Типової освітньої програми (Наказ МОН України №890 від 20.06.2025 р.), щодо проведення Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2026» (Наказ МОН № 997 від 09.07.2025 року), “Щодо Положення про учнівський олімпіадний та турнірний рух” (Лист МОН № 1/13233-25 від 24.06.2025), також на інструктивно-методичних рекомендаціях щодо викладання навчальних предметів в 2025-2026 н.р.., інструктивно-методичних рекомендаціях щодо впровадження STEM-освіти в ЗЗСО та позашкільної освіти у 2025/2026 н.р». Важливим є підсилення інклюзивної освіти : розробка та впровадження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з ООП (https://mon.gov.ua/static-objects/mon/sites/1/inkluzyvne-navchannya/2024/07/29/Otsinyuvannya.navch.dosyahn.uchniv.z.OOP-metodrekomendatsiyi-2024.pdf).
Учасники розглянули проєкт концептуальних засад освітніх галузей та дорожньої карти реалізації концептуальних засад освітніх галузей на 2025 – 2030 роки в рамках політики «Освіта для життя». Педагоги відзначили важливість проведення діагностики навчання та навчальних втрат.
Важливим компонентом зустрічі стали рекомендації щодо підготовки НМК, викладання математики та інформатики у 8 класах НУШ, 9 класах (пілот), профільних класах.
Для ефективного зворотнього зв'язку педагогам був запропонований опитувальник , в якому озвучували теми та проблеми щодо викладання предмету та організації освітнього процесу в НУШ.
Детальна інформація ТУТ
Немає коментарів:
Дописати коментар