17.12.25

Практична студія

 Інтегрований  урок інформатики:

від планування до проведення

             Інтегрований підхід до навчання – це освітня стратегія. яка сьогодні набирає обертів, адже сприяє розвитку системного мислення,  мотивує до навчання формує цілісне розуміння  природних процесів та життєвих ситуацій. Інтегровані уроки є одним з ефективних інструментів реалізації цієї стратегії.  Практична студія « Інтегрований урок: від планування до проведення» відбулась 15 грудня 2025 року на базі  ТЛ №21 – СМШ ім. І. Герети.  Учасники мали можливість  підвищити  предметно-методичну, інформаційно-цифрову  компетентності в підготовці  та проведенні інтегрованих уроків. Спікерами заходу були Соловей Оксана Михайлівна, консультант ТКМЦНОІМ та Марущак Зоряна Михайлівна, учителька інформатики ТЛ «21 –СМШ ім. І. Герети.

 Педагоги  проаналізували зміни в програмі для інформатичної освітньої галузі , 8-9 класів, зазначили переваги інтегрованих уроків:

      зв’язок предметів, використання програм, сайтів, мов програмування для вивчення інших шкільних предметів;

      вчать застосовувати на практиці теоретичні знання;

      активізують розумову діяльність учнів;

      стимулюють їх до самостійного набуття знань;

      на таких уроках учні працюють активно, з цікавістю;

      розвивається пізнавальний інтерес


Вчителі інформатики склали порівняльну таблицю щодо структури, обсягу, мети

для уроків з між предметними зв’язками та інтегрованими уроками.

Зоряна Михайлівна звернула увагу на етапи підготовки інтегрованого уроку, продемонструвала приклади проведення уроків за інтегрованими блоками «Інформатика + Географія», «Інформатика + Мистецтво», «Інформатика + Технології», «Інформатика + Математика», «Інформатика + Англійська мова». Педагоги отримали методичні рекомендації, поради щодо організації навчальної діяльності на уроках інформатики у 8, 9 класах, конструювання сучасного уроку інформатики.





Немає коментарів:

Дописати коментар