Інтегрований урок інформатики:
від планування до проведення
Інтегрований підхід
до навчання – це освітня стратегія. яка сьогодні набирає обертів, адже сприяє
розвитку системного мислення, мотивує до
навчання формує цілісне розуміння природних процесів та життєвих ситуацій. Інтегровані
уроки є одним з ефективних інструментів реалізації цієї стратегії. Практична студія « Інтегрований урок: від
планування до проведення» відбулась 15 грудня 2025 року на базі ТЛ №21 – СМШ ім. І. Герети. Учасники мали можливість підвищити
предметно-методичну, інформаційно-цифрову компетентності в підготовці та проведенні інтегрованих уроків. Спікерами
заходу були Соловей Оксана Михайлівна, консультант ТКМЦНОІМ та Марущак Зоряна
Михайлівна, учителька інформатики ТЛ «21 –СМШ ім. І. Герети.
Педагоги проаналізували
зміни в програмі для інформатичної освітньої галузі , 8-9 класів, зазначили
переваги інтегрованих уроків:
•
зв’язок предметів,
використання програм, сайтів, мов програмування для вивчення інших шкільних
предметів;
•
вчать застосовувати на
практиці теоретичні знання;
•
активізують розумову
діяльність учнів;
•
стимулюють їх до
самостійного набуття знань;
• на таких уроках учні працюють активно, з цікавістю;
• розвивається пізнавальний інтерес
Вчителі інформатики склали порівняльну таблицю щодо структури, обсягу, мети
для уроків з між предметними зв’язками та інтегрованими уроками.
Зоряна Михайлівна звернула увагу на етапи підготовки
інтегрованого уроку, продемонструвала приклади проведення уроків за
інтегрованими блоками «Інформатика + Географія»,
«Інформатика + Мистецтво», «Інформатика + Технології»,
«Інформатика + Математика», «Інформатика + Англійська мова». Педагоги отримали
методичні рекомендації, поради щодо організації навчальної діяльності на уроках
інформатики у 8, 9 класах, конструювання сучасного
уроку інформатики.

Немає коментарів:
Дописати коментар