11.08.16

План
роботи методичного об’єднання вчителів інформатики

Дата проведення: 17 серпня 2016 року
Час проведення: 13.00
Місце проведення: актова зала ТКМЦ ( б.Т.Шевченка1, ІV поверх)

Мета. Ознайомити з нормативно-правовою базою та навчально-методичним забезпечення викладання інформатики у 2016-2017 навчальному році.

1.     Аналіз роботи методичного об’єднання вчителів інформатики міста за 2015-2016 н.р. та основні завдання на 2016-2017 н.р. щодо реалізації змісту методичної проблеми.
2.     Нормативно-правове забезпечення та  перспективи розвитку інформатики в контексті реалізації Державного стандарту.
3.     Про запровадження нової програми і підручників для 8 класу шкільного курсу «Інформатика».
4.     Про роботу із здібними й обдарованими дітьми. Обговорення участі школярів міста у олімпіадах, конкурсах і турнірах у 2016-2017 н.р.
5.     Експрес-інформація про новинки фахової методичної літератури.


Рекомендації методичного об’єднання вчителів інформатики.
1.     Опрацювати:
-  Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року № 1392.
-  Програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Інформатика» 5-9 класи, затверджена МОіН, молоді та спорту України // Наказ МОН України від 06.06.2012 р. № 664.
-  Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти Інформаційно-методичні листи про вивчення предметів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015-2016 навчальному році.
-  Аналітичні матеріали за підсумками участі школярів міста у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з базових дисциплін, турнірах та конкурсах.
2.  Продовжувати удосконалення науково-методичного забезпечення навчального процесу на основі впровадження компетентнісного підходу в освіті.
3.   Раціонально використовувати і постійно вдосконалювати ефективність і якість проведення уроків – основної форми навчально-виховної діяльності.
4.   Вдосконалювати постійну творчу взаємодію всіх учасників освітнього процесу.
5.   Раціонально використовувати навчальний кабінет як у процесі проведення уроків, так і в позакласній роботі.
6.   Значну увагу приділяти хмарним технологіям, технологіям дистанційного навчання, використовувати на уроках електронні засоби навчального  призначення.
7.   Активізувати позакласну роботу, участь у конкурсі «Юний інформатик»,  Малій академії наук, Міжнародному конкурсі «Бобер», Інтернет олімпіадах.
8.   Використовувати інтерактивні види і форми робіт, передбачати вивчення у групах, парах, навчання з елементами взаємонавчання, коли, виконуючи на уроці спільні завдання, учні вчаться критично мислити, ухвалювати обдумані рішення.
9.   Впроваджувати новітні технології навчання з метою підвищення якості викладання та рівня навчальних компетенцій учнів.
10.  Забезпечувати об’єктивне оцінювання навчальних досягнень учнів відповідно до критеріїв оцінювання навчальних досягнень у системі середньої освіти.
11.  Під час запровадження новітніх технологій вирішувати освітні, розвивальні, виховні завдання.

Немає коментарів:

Дописати коментар