31.10.24

Формування академічних ліцеїв в умовах НУШ

ПрофМайстерка для учителів інформатики

          ПрофМайстерка 07. «Міжгалузеві інтегровані курси в системі допрофільного навчання» (29.10.24) проводилась на базі ТЗОШ І-ІІІ ст. №14 ім. Б.Лепкого. Метою заходу було  підвищити рівень методичної, предметної, інформаційно-цифрової компетентностей у впровадженні міжгалузевих інтегрованих курсів. Соловей Оксана Михайлівна (консультант ТКМЦНОІМ) зазначила, що замість типового навчального плану з рекомендованою кількістю годин В Типовій освітній програмі для 5-9 класів запропоновано формат навчального плану, у якому легко і зручно реалізувати академічну свободу, зокрема розробити річні навчальні плани для окремих класів однієї паралелі з урахуванням освітніх потреб учнівства. Замість подвійної роботи: скорочення годин між рекомендованим і мінімальним показниками та подальшим перерозподілом їх на інші освітні компоненти, тепер можна одразу скористатися “резервом” годин навчального навантаження для перерозподілу між освітніми компонентами . 

Також визначила умови перерозподілу годин:

збільшення годин на обов’язкові освітні компоненти відбувається в межах максимального показника для галузі;

    години, визначені в навчальному плані на вивчення вибіркових освітніх компонентів, не включають до кількості годин відповідної освітньої галузі.

            Серкіз Людмила Олександрівна, заступник директора з навчально-виховної роботи ТЗОШ І-ІІІ ст. №14 ім. Б.Лепкого, розповіла про  етапами впровадження міжгалузевого курсу «Робототехніка» для учнів 6 класу, особливостями модельної та навчальної програми курсу,  подальшим проектуванням даного курсу в системі допрофільної підготовки закладу. Учасники з цікавістю працювали в практичній лабораторії з використанням мікробітів  над мініпроєктом «Термометр» з кураторами курсу: Мельником Андрієм Володимировичем, учителем інформатики ТЗОШ І-ІІІ ст. №14 ім. Б.Лепкого та Серкізом Станіславом Сергійовичем, учителем фізики ТЗОШ І-ІІІ ст. №14 ім. Б.Лепкого, обговорювали оцінювання здобувачів освіти при викладанні курсу, виконання  та обсяг домашніх завдань, проектів.




 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар