Як учитель може дізнатися, чи учні добре засвоїли навчальний матеріал, чи їм подобаються методи роботи в класах? Запитання “в лоба” працюють не завжди і часом можуть викликати зворотну реакцію - учні закриваються. Щоб цього не сталося, у нагоді вчителю можуть стати методики зворотного зв’язку. 21 жовтня 2024 року в ТЗОШ І-ІІІ ст. №18 був проведений майстер-клас для учителів математики та інформатики :
1. Віртуальний клас без загроз. Практичні поради з кібербезпеки (учитель інформатики ТЗОШ І-ІІІ ст. №18 Влос Ігор Петрович)
2. 2.Ефективний зворотний звʼязок: методика роботи, оцінювання та аналіз результатів (учителька інформатики ТЗОШ І-ІІІ ст. №18 Волянська Наталія Михайлівна)
3. Сучасні інструменти для ефективного тестування з використанням штучного інтелекту (учителька інформатики ТЗОШ І-ІІІ ст. №18 Муринська Наталія Ігорівна)
Соловей Оксана Михайлівна ( консультант ТКМЦНОІМ) зазначила важливість зворотного зв’язку як індикатора освітнього процесу, разом з учасниками зустрічі обговорили сфери застосування рефлексії.
Немає коментарів:
Дописати коментар