22.10.24

 

        Як учитель може дізнатися, чи учні добре засвоїли навчальний матеріал, чи їм подобаються методи роботи в класах? Запитання “в лоба” працюють не завжди і часом можуть викликати зворотну реакцію - учні закриваються. Щоб цього не сталося, у нагоді вчителю можуть стати методики зворотного зв’язку. 21 жовтня 2024 року в ТЗОШ І-ІІІ ст. №18 був проведений майстер-клас для учителів математики та інформатики :

1.          Віртуальний клас без загроз. Практичні поради з кібербезпеки (учитель інформатики ТЗОШ І-ІІІ ст. №18 Влос Ігор Петрович)

2.          2.Ефективний зворотний звʼязок: методика роботи, оцінювання та аналіз результатів     (учителька інформатики ТЗОШ І-ІІІ ст. №18 Волянська Наталія Михайлівна)

3.          Сучасні інструменти для ефективного тестування з використанням штучного інтелекту (учителька інформатики ТЗОШ І-ІІІ ст. №18 Муринська Наталія Ігорівна)

Соловей Оксана Михайлівна ( консультант ТКМЦНОІМ) зазначила  важливість зворотного зв’язку як індикатора освітнього процесу, разом з учасниками зустрічі обговорили сфери застосування рефлексії.

 

Решту матеріалу ТУТ 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар