18.09.25

 

Організаційно-методичний супровід
діяльності  спільноти учителів математики, інформатики, фізики та астрономії у 2025-2026 н.р.

Початок кожного навчального року визначається не лише організацією освітнього процесу учнівства, але і плануванням роботи професійних спільнот педагогів. Тому метою інструктивно-методичної онлайн-наради, яка відбулась 17 вересня 2025 року стала обговорення методичної інфраструктури діяльності спільноти вчителів математики, інформатики,  фізики та астрономії Тернопільської міської громади. В нараді взяли участь керівники фахових спільнот ЗЗСО.

         Соловей Оксана Михайлівна, консультант ТКМЦНОІМ оголосила науково-методичну проблему спільноти педагогів: «Імплементація концептів математичної, інформатичної та природничої галузей в освітній процес в умовах формування академічних ліцеїв» та підбила підсумки роботи з впровадження концептів НУШ. Учасники наради розглянули будову методичної інфраструктури на 2025-2026 н.р., орієнтовне планування , особливості діяльності педагогічної інтернатури, положення про атестацію педагогічних працівників.

Методичні рекомендації щодо організації діяльності спільноти педагогів

1. Доцільно керуватися Положенням про діяльність педагогічної спільноти педагогів (розроблена та затверджена в ЗЗСО)

2.   При плануванні доцільно звернути увагу на:

-  опрацювання нормативних документів

-        організацію педагогічної інтернатури

-        роботу з обдарованими школярами та учнями з ООП

-        позакласну роботу, допрофільну підготовку

-        проведення моніторингових досліджень

-        обговорення критеріїв оцінювання

-      обговорення положення про сертифікацію педагогічних працівників, конкурсів

3. Доцільно створити базу самоосвіти педагогічних працівників на навчальний рік

4. При плануванні необхідно включити питання обговорення результатів НМТ та шляхів підвищення якості знань

5. Організовувати  опитування , зворотний звязок щодо впровадження концептів реформ, впровадження програм тощо.


Решту інформації ТУТ



Немає коментарів:

Дописати коментар