14.09.23

ІНТЕРАКТИВНА ШКОЛА СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ

    Цьогоріч учні, що вчаться за реформою “Нової української школи” перейшли в   6 класи, пілотні 7 класи. У педагогів уже  є досвід організації навчальної діяльності в 5 класах. Варто обговорити, який стан реформи НУШ на сьогодні, що вдалося учителям реалізувати, з якими труднощами доводиться стикатися. Семінар « НУШ- досвід та перспективи» (13.09.23) зібрав на методичний майданчик учителів математики та інформатики.

 Учасники розглянули питання:

      Нова українська школа сьогодні: змінюватися не варто зупинятися.

      Діяльнісний підхід - більше, ніж гра.

Соловей Оксана Михайлівна (консультант ТКМЦН) зазначила, що дуже важливо в ЗЗСО формувати нове освітнє середовище як середовище інтегрованого навчання, ознайомила з принципами цифрової дидактики:

-        домінування процесу навчання

-        успішність навчання

-        навчання в співпраці та взаємодії

-        полімодальність

-        включне оцінювання

Учасники зазначили важливість та ефективність впровадження технологій діяльнісного підходу, STEM-методів навчання,  системне використання  технік формувального оцінювання. Для  використання у роботі педагогам була запропонована добірка матеріалів видавництва « Підручники та посібники»: робочі зошити для інформатики, збірники діагностичних робіт з математики, набори для проведення формувального оцінювання. Не зважаючи на труднощі впровадження реформи, пов’язані з матеріально-технічним забезпеченням, наповнюваністю класів, освітніми втратами, учителі зазначили:

«Потрібно змінюватися, не варто зупинятися» задля майбутнього наших дітей.


МАТЕРІАЛИ ТУТ

Немає коментарів:

Дописати коментар