23.01.24

 

Змістовий інструментарій учителя інформатики

       Коли ми говоримо про змістовий інструментарій учителя інформатики, то розуміємо, що це усі засоби, програми, сервіси, онлайн-ресурси, додатки, які сприяють реалізації змістових ліній у предметі «Інформатика»:

 1) інформаційні процеси та системи;

2)  комп’ютерні мережі;

3)  інформаційні технології;

4)  програмування.

      Мобільне навчання як окрему технологію майбутнього доцільно впроваджувати в освітній процес поряд з дистанційним і комп’ютерно-орієнтованим, що входять у структуру змішаного навчання. Адже використання мобільних пристроїв допомагає учням швидко отримати доступ до різних інформаційних ресурсів, у будь-який час і незалежно від місця знаходження.  Зручність їх використання на уроках ще полягає і у тому, що відсутня залежність від наявності Інтернету в комп’ютерних класах. Звісно, що краще було б використовувати Wi-Fi доступ до ресурсів, однак якщо він відсутній, можна скористатися мобільним Інтернетом.

Головним засобом реалізації мобільного навчання на уроках є смартфон. Даний цифровий пристрій зібрав у собі всі новинки технічного прогресу: має процесор, сенсорний екран і потужну операційну систему, що дозволяє виконувати майже всі дії, які нам необхідні під час роботи за комп'ютером. За допомогою смартфону можна працювати з Інтернетом, електронною поштою, прослуховувати аудіо-записи, продивлятися відео і фото, відкривати та створювати мультимедійні файли, працювати з безліччю ділових, навчальних та ігрових додатків. Інакше кажучи, смартфон - це аналог комп'ютера, але у набагато менших масштабах.

        Цій проблематиці був присвячений майстер-клас «Змістовий інструментарій учителя інформатики» (17 січня 2024 р.), на якому учасники проаналізували та порівняли електронне та мобільне навчання, визначили переваги та труднощі впровадження мобільного навчання. Соловей Оксана Михайлівна ознайомила з різними мобільними додатками, які можна використовувати для вивчення певних тем у 5-9 класах та для додаткового навчання, позакласної роботи, звернула увагу на методичні рекомендації з впровадження технологій мобільного навчання на уроках інформатики.

 Учасники майстер-класу зазначили, що мобільні додатки завжди будуть дружніми до тих, хто вміє ними користуватись та цінує наданий функціонал, тому завдання учителя інформатики – формувати в учнів інформаційну культуру та культуру технологічного використання.




Матеріал ТУТ

Немає коментарів:

Дописати коментар