Змістовий інструментарій учителя інформатики
Коли ми говоримо про змістовий інструментарій учителя інформатики, то розуміємо, що це усі засоби, програми, сервіси, онлайн-ресурси, додатки, які сприяють реалізації змістових ліній у предметі «Інформатика»:
1) інформаційні процеси та системи;
2) комп’ютерні мережі;
3) інформаційні технології;
4) програмування.
Мобільне навчання як окрему технологію майбутнього доцільно впроваджувати в освітній процес поряд з дистанційним і комп’ютерно-орієнтованим, що входять у структуру змішаного навчання. Адже використання мобільних пристроїв допомагає учням швидко отримати доступ до різних інформаційних ресурсів, у будь-який час і незалежно від місця знаходження. Зручність їх використання на уроках ще полягає і у тому, що відсутня залежність від наявності Інтернету в комп’ютерних класах. Звісно, що краще було б використовувати Wi-Fi доступ до ресурсів, однак якщо він відсутній, можна скористатися мобільним Інтернетом.
Головним
засобом реалізації мобільного навчання на уроках є смартфон. Даний цифровий
пристрій зібрав у собі всі новинки технічного прогресу: має процесор, сенсорний
екран і потужну операційну систему, що дозволяє виконувати майже всі дії, які
нам необхідні під час роботи за комп'ютером. За допомогою смартфону можна
працювати з Інтернетом, електронною поштою, прослуховувати аудіо-записи,
продивлятися відео і фото, відкривати та створювати мультимедійні файли,
працювати з безліччю ділових, навчальних та ігрових додатків. Інакше кажучи,
смартфон - це аналог комп'ютера, але у набагато менших масштабах.
Цій проблематиці був присвячений
майстер-клас «Змістовий
інструментарій учителя інформатики» (17 січня
2024 р.), на якому учасники проаналізували та порівняли електронне та мобільне
навчання, визначили переваги та труднощі впровадження мобільного навчання. Соловей Оксана Михайлівна ознайомила
з різними мобільними додатками, які можна використовувати для вивчення певних
тем у 5-9 класах та для додаткового навчання, позакласної роботи, звернула
увагу на методичні рекомендації з впровадження технологій мобільного навчання
на уроках інформатики.
Учасники майстер-класу зазначили, що мобільні
додатки завжди будуть дружніми до тих, хто вміє ними користуватись та цінує
наданий функціонал, тому завдання учителя інформатики – формувати в учнів
інформаційну культуру та культуру технологічного використання.
Немає коментарів:
Дописати коментар