ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Міністерства освіти і науки
України
від 02.02.2016 № 73
Програма
курсу
Інформатика
5–9 класи
загальноосвітніх
навчальних закладів
(для учнів, які вивчали інформатику в 2-4 класах)
Навчання предмету «Інформатика» для 5–9 класів
спрямовано на реалізацію мети і завдань інформаційно-технологічного компоненту
освітньої галузі «Технології», визначених у Державному
стандарті базової і повної загальної середньої освіти, який затверджено постановою
Кабінету Міністрів України № 1392 від 23 листопада 2011 р.
В основу навчального курсу покладено розвивально-компетентнісний підхід,
що передбачає розвиток мисленнєвих навичок і формування предметних і ключових
компетентностей.
До складу
навчальної програми включено:
·
пояснювальну записку, в якій визначено мету та завдання навчання
інформатики, охарактеризовано ключові й предметні компетентності і розвивальний
компонент курсу «Інформатика, 5–9 класи загальноосвітніх навчальних закладів»,
подано структуру навчальної програми й розподіл навчальних годин на вивчення її
розділів;
·
зміст навчального матеріалу та вимоги до рівня навчальних досягнень учнів;
·
додаток із орієнтовним переліком базових компонентів компетентнісних задач
до всіх тем курсу.
Пояснювальна записка
Цілі та завдання навчання курсу «Інформатика»
Метою
навчання курсу «Інформатика» є формування та розвиток ключових і предметних
компетентностей, аналітичного й синтетичного, логічного та критичного мислення
для реалізації творчого потенціалу учнів, їх підготовки до активного життя в
інформаційному суспільстві.
Завданнями
навчання інформатики в основній школі є формування в учнів знань, умінь і
навичок, які нададуть їм можливості:
·
створювати інформаційні моделі та опрацьовувати їх у програмних середовищах;
·
здійснювати пошук відомостей із використанням пошукових систем;
·
планувати, організовувати та здійснювати індивідуальну й колективну
діяльність в інформаційному середовищі;
·
використовувати засоби інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) для організації
співпраці з метою розв’язування навчальних, дослідницьких і практичних задач;
·
працювати з інформаційними системами, не створюючи небезпек як для себе
особисто, так і для інших;
·
аналізувати різноманітні процеси і явища, з’ясовувати їх причинно-наслідкові
зв’язки та структуру об’єктів, у яких ці
явища відбуваються;
·
логічно та критично мислити, робити висновки
та узагальнення;
·
висувати гіпотези навчально-пізнавального характеру й перевіряти їх у
процесі розв’язування навчальних і практичних задач із використанням ІКТ та
відповідних засобів.
Решту матеріалу на DROPBOX.COM
Немає коментарів:
Дописати коментар