В умовах Нової Української школи відкриваються нові тенденції щодо оцінювання здобувачів освіти ЗЗСО. Оцінка має стати не вироком, а ресурсом. Самооцінювання – отримання порівняльних даних, виявлення динаміки росту через діагностику, заміри, визначення статистичних , динамічних, психологічних показників. Чи потрібне самооцінювання ? Які його форми та стратегії? Відповіді на ці запитання розглядали учасники вебінару методологічно-формувальної локації учителів математики, інформатики та фізики в рамках D#5T’mistechka.
Соловей О.М.
(ТКМЦНОІМ) зазначила,що завданням учителя є формувати культуру учня в умінні
здійснювати самооцінку ( не завищувати і не занижувати її). Доцільними є
використання таких інструментів самооцінювання: індекс-картки для узагальнення
або запитань, листи самооцінки з вивчення теми, роботи в групі (так/ні),
чек-листи, листи особистих досягнень, сигнали-візуалізації, звіти, рефлексія
тощо.
Цифрові
інструменти формувального оцінювання представила учитель інформатики ТЗОШ № 16
ім. В.Левицького Василик І.Ю.(Kahoot, Quizlet, Jamboard). Результатом роботи стали рекомендації щодо
впровадження та формування культури самооцінювання здобувачів
освіти ЗЗСО. Важливим кроком має стати опанування педагогом умінь
надання якісного зворотного зв’язку та системної організації рефлексії з
акцентом на розвиток дитини.
Немає коментарів:
Дописати коментар