Я STEM-вчитель
Кабінет Міністрів
України ухвалив Концепцію розвитку природничо-математичної освіти
(STEM-освіти), реалізація якої передбачена до 2027 року.
Концепція спрямована на модернізацію STEM-освіти, її широкомасштабне
впровадження на всіх складниках та рівнях освіти. STEM-освіта може
реалізуватися через усі види освіти – формальну, неформальну, інформальну (на
онлайн-платформах, у STEM-центрах/лабораторіях, за допомогою екскурсій,
турнірів, конкурсів, фестивалів, практикумів тощо). Це відкриває широкі
можливості для самоосвіти педагогічних працівників, які обирають організацію
навчальної діяльності за STEM-методикою. Соловей О.М. (ТКМЦНОІМ) під час
майстер-класу, який був проведений 22 січня 2021 року
ознайомила учасників із STEM-підходами до навчання, із STEM-програмами в
позашкільній освіті, з роботою STEM-школи, особливостями STEM-лабораторії на
основі MICRO-BIT(комп’ютера кишенькового розміру). Педагоги мали можливість
побачити структуру сприяння професійної компетентності педагогів в сфері STEM , в якій особливе місце займає технічне
оснащення, яке пропонує Центр сучасної STEM освіти «Boteon»(керівник
О.Корнута). STEM-методика позитивно впливає на результати навчальної діяльності
учнів, формує уміння самостійної діяльності, розвиває креативність, підвищує
мотивацію до навчання через організацію дослідницької діяльності.
Методичні
рекомендації щодо проведення уроку з використанням технологій дистанційного
навчання
При підготовці та проведенні уроку з використанням технологій
дистанційного навчання доцільно :
-
дотримуватись структури уроку відповідно до типу та змісту уроку;
- перед
початком уроку нагадати школярам про правила техніки безпеки при роботі за
комп’ютером;
- чітко
формулювати тему та завдання уроку;
- матеріал
структурувати невеликими частинами;
- робити
висновок після кожного виконаного завдання: « Ми навчились…»,
« Ми
побачили…», «Ми проаналізували…», «Ми сформували компетентності…»
- здійснювати
зворотній зв’язок
( в чаті, через навчальні платформи);
- демонструвати
зразки розв’язування завдань на екран комп'ютера, виділяти основні
етапи, записувати відповідь;
- наголошувати про
форми роботи: «Працюємо разом», «Виконайте
самостійно», «Знайди помилку», «Знайди відповідностіІ» і т.д.;
- провести рефлексію та зробити висновки до уроку,
обговорити домашнє завдання;
- розмістити покликання на матеріали уроку, тести на блозі, в предметній групі,
тощо.
Немає коментарів:
Дописати коментар