Самоаналіз професійної діяльності педагога як засіб професійного росту
Аналіз власної діяльності як процес осмислення педагогічного досвіду є найважливішим і своєрідним інструментом подолання існуючих в роботі труднощів, стимулом самовдосконалення. Тому розвиток здатності вчителя до самоаналізу є основною умовою для визначення кращих аспектів своєї професійної діяльності і труднощів.
Процес усвідомлення вчителем самого себе
як професіонала базується на самопізнанні і здійснюються шляхом самоконтролю,
самодіагностики, осмислення труднощів і самооцінки. Розкриття сутнісної
характеристики самоаналізу, представленої як переосмислення вчителем змісту
професійної діяльності дозволяє визначити методологічні аспекти психологічних, технологічних та особистісних процесів.
Для підвищення рівня професійної компетентності педагогів у здійсненні
самоаналізу своєї педагогічної діяльності був проведений 28 січня 2021 року вебінар «Самоаналіз професійної діяльності
педагога як засіб професійного росту», на якому вчителі ознайомились діагностуванням рівня професійної
компетентності.
Соловей О.М. (ТКМЦНОІМ) виділила основні структурні елементи
педагогічної компетентності, які підлягають вивченню, аналізу та контролю, а
саме: теоретичні педагогічні знання, практичні вміння, особисті якості
педагога; представила орієнтовні схеми самоаналізу педагогічної діяльності.
Учасники обговорили роль методичного функціоналу, діагностичних карт,
опитувальників для визначення стратегії
самоосвітньої діяльності. Доступ до зразків анкет, об’ємної інформації учасники здійснювали через використання QR-кодів.
Решту матеріалу ТУТ
Немає коментарів:
Дописати коментар