29.11.21

 


                Впровадження концепції Нової Української школи має на меті змінити культуру навчальної діяльності школярів. Ця зміна не відбудеться, якщо  підходи до оцінювання не будуть оновлені.  Важливим інструментом підвищення мотивації навчання є  саме формувальне оцінювання. В рамках 7 Дистанційного Трансфермістечка 25 листопада 2021 року формувально-коригуюча локація вчителів математики та інформатики  у форматі онлайн-студії розглянула принципи та стратегії формувального оцінювання. Учасники підвищили предметно-методичну інформаційно-цифрову,прогностичну та інноваційну компетентності  з питань складання алгоритму діяльності щодо організації формувального оцінювання.  

            Соловей О.М. (ТКМЦНОІМ) продемонструвала приклади «Оціночних листів» за таксономією Блума, картки самооцінювання, ментальні карти з «фіксатором», карти умінь, зразки портфоліо учнів, цифрові інструменти. Учителі активно долучилися до обговорення позитивного потенціалу та труднощів  впровадження формувального оцінювання, склали мапу «Якби все вдалося». Учасникам були запропоновані поради та методичні рекомендації при розробці власних критеріїв оцінювання.






Презентація ТУТ

Немає коментарів:

Дописати коментар