04.12.22

 

Мотиваційні стратегії дистанційного уроку природничо-математичного циклу


            Вивчення предметів природничо-математичного циклу  багатьом школярам дається нелегко. І якщо в учня не має мотивів або ці мотиви слабкі, навчання перетворюється на муку, а це в свою чергу формує шлейф відставання та прогалин з математики, фізики, інформатики та інших предметів. Тому необхідно своєчасно сформувати дієві мотиви навчання, які  поділяють на 5 груп: соціальні, комунікативні, пізнавальні, мотиви відповідальності та перспективи. В сьогоднішніх умовах дистанційний урок стає майданчиком підвищення мотивації навчальної діяльності в напрямку формування мислиннєвих операцій, активізації пізнавальної та самостійної роботи, формування критичного мислення та самоаналізу. Соловей Оксана Михайлівна (ТКМЦНОІМ) розповіла учасникам семінару-практикуму « Мотиваційні стратегії дистанційного уроку природничо-математичного циклу» (23.11.22) , як можна використовувати формулу «Низький поріг- Висока стеля - Широкі стіни»  та методи, способи мотивації інтересу до вивчення предметів природничо-математичного циклу. Садовська Світлана Олегівна, учитель інформатики ТЗОШ І-ІІІ ст. № 19 провела ефективний майстер-клас з використання інструментів дистанційного навчання , зокрема  учасникам були продемонстровані широкі можливості платформи  wordwall, та сервісу mozaik, які можуть бути використані педагогами при проведенні дистанційних уроків, і які з великим захопленням сприймають учні. Педагоги зазначили, що мотивація навчання – одна з головних умов успішного опанування навчальних дисциплін та подальшого застосування сформованих компетентностей.

Решту матеріалу ТУТ





Немає коментарів:

Дописати коментар