В умовах реформування
освітньої галузі багато завдань доводиться розв’язувати вчителю завдяки
набутому досвіду, бажанню самовдосконалюватися, саморозвиватися, навчати і
навчатися. Тому в сьогоднішніх умовах актуальними є слова В. Гріна « Сенс не
втому, щоб чекати , коли закінчиться гроза, а
в тому,щоб вчитися танцювати під дощем». Тема 10 Освітнього
Трансфермістечка « 9+1 грань педагогічної майстерності педагога НУШ» є не
випадковою, вона визначає крок вперед у формуванні стратегій освітньої
діяльності та формування навчального середовища ЗЗСО і в непростий для країни
час. Важливо проаналізувати використання методично- дидактичного потенціалу,
нові форми та види оцінювання в 5 класі та провести підготовку до викладання та
навчальної діяльності у 6 класі. Учасники локації «Інформатика» об’єднала учителів математики та інформатики
для розгляду маршрутизатора педагога в 6 класі НУШ. Соловей Оксана Михайлівна
(ТКМЦНОІМ) обговорила з учасниками формулу НУШ, сформулювала основні кроки
маршрутизатора: від аналізу педагогічної, навчальної діяльності до
моніторингового аналізу успішності здобувачів ЗЗСО. Особливу увагу звернула на
аналіз підручників , добірку компетентісних задач, вибір інструментів
формувального оцінювання. Для зворотного зв’язку учасники попрацювали з
опитувальником, де вказали труднощі та переваги впровадження реформи НУШ.
МАТЕРІАЛ ТУТ
Немає коментарів:
Дописати коментар