Формувальне оцінювання є новою концепцією для української педагогіки, яка покликана змінити ціннісні орієнтири. Педагоги середньої ланки другий рік поспіль опановують, практикують різні інструменти формувального оцінювання як оцінювання для навчання. В сучасних умовах свою ефективність продемонстрували і онлайн-інструменти, які дозволяють різнопланово реалізувати стратегії оцінювання, надати швидкий зворотній зв’язок, вчасно скоригувати навчальний процес, формувати внутрішню мотивацію до навчальної діяльності. Під час майстер-класу «Онлайн-ресурси для формувального оцінювання» Соловей Оксана Михайлівна (консультант ТКМЦНОІМ) наголосила на важливості дотримуватись основних принципів оцінювання (МІСТ) та алгоритму організації формувального оцінювання. Учасники зазначили, що використання онлайн-інструментів на різних етапах уроків для формувального оцінювання залежить від цілепокладання, типу уроку, кількості учнів у класі, психолого-емоційного настрою школярів.
Вчителі мали можливість підвищити предметну та цифрову компетентності з використання різних сервісів та цифрових інструментів для формувального оцінювання. Звичайно, для успішної реалізації нової концепції оцінювання потрібен і час , і досвід, а головне велике бажання усіх учасників навчального процесу рухатись за вектором розвитку та самовдосконалення.
Тому, сьогодні важливо:
• Використовувати
онлайн-інструменти для формувального оцінювання на різних етапах уроку залежно
від поставленої мети та цілей
• Використовувати
інструменти формувального оцінювання систематично з дотриманням алгоритму
організації формувального оцінювання
• Формувати
в школярів уміння дотримуватись основних правил самооцінювання,
взаємооцінювання
• Роз’яснювати учням, батькам про мету,
завдання формувального оцінювання
Немає коментарів:
Дописати коментар