21.12.23

Майстерня інноваційних знахідок

         Формувальне оцінювання є новою концепцією для української педагогіки, яка покликана змінити ціннісні орієнтири. Педагоги середньої ланки другий рік поспіль опановують, практикують різні інструменти формувального оцінювання як оцінювання для навчання. В сучасних умовах свою ефективність продемонстрували і онлайн-інструменти, які дозволяють різнопланово реалізувати стратегії оцінювання, надати швидкий зворотній зв’язок, вчасно скоригувати навчальний процес, формувати внутрішню мотивацію до навчальної діяльності. Під час майстер-класу «Онлайн-ресурси для формувального оцінювання» Соловей Оксана Михайлівна (консультант ТКМЦНОІМ) наголосила на важливості дотримуватись основних принципів оцінювання (МІСТ) та алгоритму організації формувального оцінювання. Учасники зазначили, що використання онлайн-інструментів на різних етапах уроків для формувального оцінювання залежить від цілепокладання, типу уроку, кількості учнів у класі, психолого-емоційного настрою школярів.

Вчителі мали можливість підвищити предметну та цифрову компетентності з використання різних сервісів та цифрових інструментів для формувального оцінювання. Звичайно, для успішної реалізації нової концепції оцінювання потрібен і час , і  досвід, а головне велике бажання усіх учасників навчального процесу рухатись за вектором розвитку та самовдосконалення. 

Тому, сьогодні важливо:

   Використовувати онлайн-інструменти для формувального оцінювання на різних етапах уроку залежно від поставленої мети та цілей

   Використовувати інструменти формувального оцінювання систематично з дотриманням алгоритму організації формувального оцінювання

 Формувати в школярів уміння дотримуватись основних правил самооцінювання, взаємооцінювання

 Розяснювати учням, батькам про мету, завдання формувального оцінювання


Матеріали ТУТ


Немає коментарів:

Дописати коментар