Комплексне
освітнє T-mistechkо інноваційних можливостей працює з 2018 року та
заклало фундаментальні засади впровадження Державних стандартів початкової
та базової середньої освіти, Концепції
НУШ, нових підходів до організації освітнього простору в умовах сучасних
викликів.
12 T-mistechkо має на
меті закласти основи формування
профільної освіти.
Конференція « Контент освітніх T-mistechok
- фундаментальні засади НУШ для перспектив профільної освіти. Робота з
обдарованою молоддю у фізико-математичному-профілі» для керівників фахових підрозділів учителів
математики, інформатики та фізики відбулась 14 травня 2024 року в ТЗОШ І-ІІІ
ст. №4. З учасниками працювала об’єднана команда спікерів: Трофимчук А.В.
(консультант ТКМЦНОІМ), Сеньків В.М. (консультант ТКМЦНОІМ), Соловей О.М. (консультант
ТКМЦНОІМ). Учасники заповнили
діагностичну карту педагогічної самооцінки готовності педагога до підвищення
фахової компетентності з питань профільного навчання, оцінюючи власну
психологічну, технологічну готовність до роботи в профільних класах.
Одним із інструментів вимірювання якісних показників освітнього процесу в системі НУШ та якості профільної освіти є НМТ/ЗНО, тому Трофимчук Андрій Васильович представив педагогам моніторингові дослідження, порівняльні таблиці, результати РІSA , нові вимоги до проведення НМТ/ЗНО в системі профільної освіти, за якими учасники склали мапу співпраці «Учитель+учень» у фізико-математичному профілі.
Сеньків Володимир Михайлович та Козбур
Галина Євгенівна, учитель математики ТАЛУГ ім І. Франка зазначили, що робота з
обдарованою молоддю є одним із важливих напрямків діяльності педагогів, який
входить до всіх етапів профільної
підготовки здобувачів освіти. Учасників зацікавила ефективна система роботи з обдарованими
школярами, яку представила Галина Євгенівна, адже її результативність
демонструють успіхи вихованців на конкурсах МАН; математичних чемпіонатах, І, ІІ, ІІІ, ІV етапах Всеукраїнських олімпіад з математики, фізики,
астрономії, інформатики
Разом з учителями Соловей Оксана Михайлівна співпрацювала в групах , які були розподілені за блоками : « Новизна Державного стандарту та
кроки реалізації», «Перспективи профільної освіти», «Допрофільна підготовка в
структурі профільної освіти». Результатом такої творчої взаємодії стала модель
«Допрофільна підготовка в структурі профільної освіти». Для зворотнього зв’язку спікери запропонували педагогам тестування « Чи правильно я обрав (обрала)
професію».
Немає коментарів:
Дописати коментар