Процес профільного навчання передбачає допрофільну підготовку і безпосереднє профільне навчання. Обидва етапи однаково важливі:
перший (допрофільна підготовка) спрямований на вибір учнем подальшого напряму освіти,
другий (профільне навчання) — на вибір професійної діяльності.
В рамках 12 T-mistechkа проходили заходи в локаціях для учителів математики та інформатики Профмайстерка «Моделювання структури допрофільного навчання». Соловей Оксана Михайлівна (консультант ТКМЦНОІМ) сформулювала мету профільної освіти для математичної та інформативної галузей та визначила етапи профільної освіти в умовах формування академічних ліцеїв:
ІІ
— допрофільна підготовка (8–9-й кл.);
ІІІ
— профільне навчання (10–12-й кл.)
Оскільки одним із індикаторів внутрішньої системи забезпечення якості освіти в умовах до профільної та профільної освіти є оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти, то над завданнями вибору моделей оцінювання навчальних досягнень та використання інструментарію формувального оцінювання разом з учителями математики та інформатики працювали спікери Штокало Марія Леонідівна , заступник директора з навчально-виховної роботи ТСШ І-ІІІ ст. №3 з поглибленим вивченням іноземних мов, Серба Наталія Романівна, учитель інформатики ТЗОШ І-ІІІ ст. №10 та Цікав’юк Катерина Іванівна, учитель інформатики ТЗОШ І-ІІІ ст. №10. Учасники активно обговорювали проблематику вимірювання якісних показників у структурі допрофільної підготовки, та за результатами провели опитування щодо вибору моделей оцінювання.
Учителі інформатики
працювали із шаблонами-інструментами для формувального оцінювання, на дошці Padlet розміщувались усі результати та був наданий доступ до матеріалів для
професійної діяльності та обміну досвідом.
Матеріали ТУТ
Немає коментарів:
Дописати коментар