20.05.24

12 T-mistechko

 

Процес профільного навчання передбачає допрофільну підготовку і безпосереднє профільне навчання. Обидва етапи однаково важливі:

перший (допрофільна підготовка) спрямований на вибір учнем подальшого напряму освіти,

другий (профільне навчання) — на вибір професійної діяльності.

        В рамках 12 T-mistechkа  проходили  заходи в локаціях для учителів математики та інформатики Профмайстерка «Моделювання структури допрофільного навчання». Соловей Оксана Михайлівна (консультант ТКМЦНОІМ) сформулювала мету профільної освіти для математичної та інформативної галузей та визначила етапи профільної освіти в умовах формування академічних ліцеїв:

 І — підготовчий (пропедевтичний) етап (1–7-й кл.);

ІІ — допрофільна підготовка (8–9-й кл.);

ІІІ — профільне навчання (10–12-й кл.)

         Учасники, працюючи в малих групах визначали форми реалізації до профільної підготовки для фізико-математичного та інформаційно-технологічного профілів.

      Оскільки одним із індикаторів внутрішньої системи забезпечення якості освіти в умовах до профільної та профільної освіти є оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти, то над завданнями  вибору моделей оцінювання навчальних досягнень та використання інструментарію формувального оцінювання  разом з учителями математики та інформатики працювали спікери Штокало Марія Леонідівна , заступник директора з навчально-виховної роботи ТСШ І-ІІІ ст. №3 з поглибленим вивченням іноземних мов, Серба Наталія Романівна, учитель інформатики ТЗОШ І-ІІІ ст. №10 та Цікавюк Катерина Іванівна,  учитель інформатики ТЗОШ І-ІІІ ст. №10. Учасники активно обговорювали проблематику вимірювання якісних показників у структурі допрофільної підготовки,  та за результатами провели опитування щодо вибору моделей оцінювання.

Учителі інформатики працювали із шаблонами-інструментами для формувального оцінювання, на дошці Padlet розміщувались усі результати та  був наданий доступ до матеріалів для професійної діяльності та обміну досвідом.



Матеріали ТУТ



Немає коментарів:

Дописати коментар