Особливості оцінювання за новими критеріями в НУШ
Методичний практикум
Реформа «Нова українська школа» акцентує на оцінюванні компетентностей: ключових і предметних. Тому, Міністерство освіти і науки розробило й на початку серпня 2024 затвердило нові рекомендації та критерії щодо оцінювання, які враховують специфіку навчання в НУШ.
Інструментарій оцінювання змінюється відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти й модельних навчальних програм.
Сьогодні вчителі усіх освітніх галузей визначають нові підходи до оцінювання груп загальних результатів навчання, формулювання завдань, комплектації підсумкових робіт. У кожному ЗЗСО є напрацювання, тому 29 січня 2025 року учителі математики, фізики та інформатики зібралися на методичний практикум в ТЗОШ І-ІІІ ст. №16 ім. В. Левицького для підвищення рівня предметно-методичної компетентності в питаннях оцінювання за новими критеріями НУШ. Соловей Оксана Михайлівна, консультант ТКМЦНОІМ та Горпинюк Оксана Богданівна, учителька інформатики ТЗОШ І-ІІІ ст. №16 ім. В. Левицького акцентували увагу учасників на важливості оцінювання умінь здобувачів освіти, демонстрували приклади завдань для кожної групи загальних результатів навчання, зразки записів в ЕЖ, ведення щоденника спостережень. Педагоги обговорили труднощі у виборі підходів оцінювання за новими критеріями в математичній, природничій (фізика), інформатичній галузях, шляхи вирішення проблем, поділилися рекомендаціями щодо ефективного оцінювання ГЗРН та здійснення формувального оцінювання під час навчального заняття. Така взаємодія педагогічної спільноти є корисною для вибудовування нових стратегій та систем оцінювання в освітньому процесі
Немає коментарів:
Дописати коментар