28.02.25

Методична майстерня

 Інтеграційний потенціал STЕМ-квестів

Інноваційні напрямки освіти, зокрема STEM, з кожним днем стають все популярнішими. І це не дивно, адже саме такий підхід виховує інтерес до предмета, зробити сам процес навчання більш жвавим та оригінальним. Здобувачі освіти самостійно оволодівають матеріалом за допомогою набутих вмінь та навичок під керівництвом вчителя історії. Виконання завдань STEM-квесту є найкращим методом проведення інтегрованого заняття, так як є можливість задіяти всіх учасників навчального процесу, проявити себе у різних сферах, такі як робота за комп’ютером, виступ перед аудиторією, вміння висловлювати власну думку та проявити свої навички та знання з географії і математики, інформатики та трудового навчання. У ході інтегрованого заняття є можливість перевірити засвоєння учнями попереднього матеріалу, оцінити результати роботи кожного учня. Розробка відповідає новітнім освітнім вимогам, в якому використовується впровадження STEM-освіти.

Методична майстерня , присвячення питанням нових підходів до проведення STЕМ-квестів, була проведена на базі ТНВК «Школа-колегіум Патріарха Йосифа Сліпого» 26 лютого 2025 р.

Учасники поринули в світ квестів із завданнями інтеграції математики, фізики, біології. Хомик Ірина Богданівна, учителька фізики ТНВК «Школа-колегіум Патріарха Йосифа Сліпого» запропонувала учасникам цікаві інтегровані завдання в рамках квесту з елементами дослідження для обчислення площі листків рослин, встановлення залежностей між фізичними величинами, складання  електричного кола. Гнатик Ірина Вікторівна та Стасюк Людмила Михайлівна, учителі інформатики ТНВК «Школа-колегіум Патріарха Йосифа Сліпого», розробили веб-квест, в якому інтегровано математику, хімію та інформатику. Учителі зазначили, що завдання мають пізнавальний характер за результатами дослідження, спрямовують діяльність учня на пошукову роботу, використання знань з інших галузей.

Учасники визначили переваги впровадження в освітній процес STЕМ-квестів:

 дозволяє дітям пізнати одне одного в умовах необхідності прийняття швидких рішень;

  виявляє приховані якості особистості, потенційних лідерів, інтелектуалів, дітей-логістів, які вміють прорахувати на декілька ходів уперед;

 розвиває логічне мислення, інтуїцію, уміння швидко знаходити вихід із складної ситуації, знайти спільну мову з різними людьми;

 дозволяє дітям краще ознайомитися з темою, бо всі сценарії носять тематичний характер;

     проводить аналогії й асоціації між явищами;

     швидка актуалізація інформації;

    ігрові етапи дозволяють спільно пережити емоційні сплески, що психологічно зближує дітей, викликають масу позитивних емоцій і радісних спогадів, сприяють розвитку комунікабельності;

       інтелектуальні етапи розвивають ерудицію і виявляють спритність.






Решту матеріалу ТУТ

Немає коментарів:

Дописати коментар