Значущими
та дієвими стимулами до засвоєння учнями знань стають нові освітні тренди, які
обирають педагоги та учні як основу для курсів за вибором, інтегрованих курсів, міжінтегрованих курсів.
Зокрема, сьогодні найбільш актуальними є:
•
Технології штучного інтелекту
•
Віртуальна та доповнена реальність
•
Гібридне та дистанційне навчання.
Персоналізоване навчання
•
Програмування
•
Кібербезпека
Спікерами
заходу були:
- Перехрист Наталія Андріївна, учителька інформатики ТЗОШ І-ІІІ ст. № 23, переможець та володар національної премії Global Teacher Prize Ukraine-2025 в номінації “Вчитель інформатики”. “Технології штучного інтелекту : сучасний вибір учасників освітнього процесу”.
- Плюсквік-Баран Юлія Тарасівна, учителька математики та інформатики ТЗОШ І-ІІІ ст. №22, переможець міського конкурсу “ТОП-педагог”. "Створення трендових зображень за допомогою інструментів Canva Pro".
- Баран Богдан Романович, учитель інформатики ТЗОШ І-ІІІ ст. № 22 “Blender у школі: сучасні інструменти 3D-моделювання для освіти”.
Перехрист
Наталія Андріївна розповіла про
власне бачення використання штучного інтелекту в освітньому процесі: «ШІ – це
вже не майбутнє, а потужний інструмент сьогодення», про досвід амбрасадорки CODE
WEEK, Youth
Universal
Youth Alliance, Global Money Week. Учасники обговорили напрямки використання ШІ для
адаптивного навчання, ефективної роботи вчителя, забезпечення рівних
можливостей , подолання освітніх бар’єрів. Учителі інформатики відзначили
можливості ШІ для генерації та візуалізації ідей: для вчителя – персоналізація
контенту, для учня – креативне дослідження. В практичній студії педагоги
виконували цікаві завдання за допомогою платформи графічного дизайну Canva
разом із спікером Плюсквік-Баран Юлією Тарасівною та працювали з
програмним пакетом Blender
для створення тривимірної комп’ютерної графіки разом із спікером Бараном
Богданом Романовичем. Учасники
Профмайстерки підвищили предметно-методичну, інноваційну, прогностичну
компетентності у впровадження курсів за вибором.
Методичні рекомендації:
1. Визначити
запити здобувачів освіти та враховувати сучасні освітні тренди
2. Розробка
програми: Необхідно розробити навчальну програму, де визначена кількість
годин, види навчальної діяльності та результати навчання.
3. Визначення
змісту програми
4. Оцінювання: Педагогічна
рада закладу має ухвалити рішення щодо оцінювання учнів з таких курсів,
оскільки вони, як правило, не підлягають обов'язковому оцінюванню.
Немає коментарів:
Дописати коментар