ШКОЛА НОВОЇ ГЕНЕРАЦІЇ НУШ
Велике бажання стати
педагогом-майстром вимагає постійного вдосконалення, розширення кола знань,
методичних умінь, підвищення рівня мовної культури, психологічної, цифрової
компетентностей. Тому зростає роль
самоосвіти, яка є однією з умов професійного росту педагога.
Самоосвіта - це процес свідомої самостійної діяльності, який здійснюється добровільно, планується, аналізується
, реалізується, коригується. Онлайн-студія «Самоосвіта вчителя: мінливі
тенденції чи складова професійного успіху» (24 грудня 2020 року) надала
учасникам можливість підвищити рівень компетентностей у плануванні та складанні
власного алгоритму самоосвіти відповідно до напрямків та критеріїв оцінювання
самоосвіти.
Соловей О.М. (ТКМЦНОІМ) ознайомила з основними
напрямками та ресурсами самоосвітньої діяльності, надала рекомендації щодо
здійснення самоаналізу професійної діяльності. Учасники студії обговорили мотиви та етапи самоосвітньої діяльності, презентували
власні паспорти самоосвіти.
ДЕТАЛЬНІШЕ ТУТ
Немає коментарів:
Дописати коментар