28.12.20

 

ШКОЛА НОВОЇ ГЕНЕРАЦІЇ НУШ

          

Велике бажання стати педагогом-майстром вимагає постійного вдосконалення, розширення кола знань, методичних умінь, підвищення рівня мовної культури, психологічної, цифрової компетентностей.  Тому зростає роль самоосвіти, яка є однією з умов професійного росту педагога.
 Самоосвіта - це процес свідомої самостійної діяльності, який здійснюється добровільно, планується, аналізується , реалізується, коригується. Онлайн-студія «Самоосвіта вчителя: мінливі тенденції чи складова професійного успіху» (24 грудня 2020 року) надала учасникам можливість підвищити рівень компетентностей у плануванні та складанні власного алгоритму самоосвіти відповідно до напрямків та критеріїв оцінювання самоосвіти.
           Соловей О.М. (ТКМЦНОІМ) ознайомила з основними напрямками та ресурсами самоосвітньої діяльності, надала рекомендації щодо здійснення самоаналізу професійної діяльності. Учасники студії обговорили  мотиви та етапи самоосвітньої діяльності, презентували власні паспорти самоосвіти.

ДЕТАЛЬНІШЕ ТУТ

Немає коментарів:

Дописати коментар