16.10.23

ШКОЛА МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ

 

Педагогічна інтернатура – шлях до вчителя професіонала

Педагогічна інтернатура почала діяти в Україні з вересня 2022 року. Її місія – адаптація новопризначених учителів (інтернів), які тільки починають працювати в школі. Супровід інтернів та підтримку в роботі здійснюють досвідченіші педагоги-наставники.

Такий підхід дозволяє підтримувати ефективність новопризначених вчителів, полегшити їхній вхід у професію, або ж залучити до роботи в закладах освіти фахівців з інших спеціальностей.

         Питанням організації інтернатури в ЗЗСО,  основним завдання педагогічної інтернатури була присвячена онлайн- студія «Педагогічна інтернатура – шлях до вчителя професіонала» (11.10.23), на якій молоді педагоги познайомилися з основними етапами інтернатури, обов’язками інтерна, з особливостями складання програми інтернатури. Керівник школи молодого вчителя Домбровська Галина Михайлівна, учителька математики ТЗОШ І-ІІІ ст. №4, звернула увагу учасників  на важливість формування загальних та професійних компетентностей відповідно до Професійного стандарту вчителя ЗЗСО, розповіла про окремі недоліки педагогічної інтернатури. Соловей Оксана Михайлівна зазначила, що професійно-педагогічне вдосконалення вчителів здійснюється через:

-         підвищення рівня психолого-педагогічної культури вчителя

-         створення умов професійного зростання кожного вчителя

-         оволодіння та впровадження ІКТ у навчально-виховний процес

-         систему науково-методичної роботи

-         поширення педагогічного досвіду

-         участь у творчих, фахових конкурсах

Наставництво через партнерство, взаємодопомогу є ключовим в основі інтернатури і забезпечує професійний супровід молодих вчителів, які розпочинають роботу в школі.





Немає коментарів:

Дописати коментар