Педагогічна інтернатура – шлях до вчителя професіонала
Педагогічна інтернатура почала
діяти в Україні з вересня 2022 року. Її місія – адаптація новопризначених
учителів (інтернів), які тільки починають працювати в школі. Супровід інтернів
та підтримку в роботі здійснюють досвідченіші педагоги-наставники.
Такий підхід дозволяє підтримувати ефективність новопризначених
вчителів, полегшити їхній вхід у професію, або ж залучити до роботи в закладах
освіти фахівців з інших спеціальностей.
Питанням організації інтернатури в
ЗЗСО, основним завдання педагогічної
інтернатури була присвячена онлайн- студія «Педагогічна інтернатура –
шлях до вчителя професіонала» (11.10.23), на якій молоді педагоги познайомилися з основними етапами інтернатури,
обов’язками інтерна, з особливостями складання програми інтернатури. Керівник
школи молодого вчителя Домбровська Галина Михайлівна, учителька математики ТЗОШ
І-ІІІ ст. №4, звернула увагу учасників
на важливість формування загальних та професійних компетентностей
відповідно до Професійного стандарту вчителя ЗЗСО, розповіла про окремі
недоліки педагогічної інтернатури. Соловей Оксана Михайлівна зазначила, що
професійно-педагогічне вдосконалення вчителів здійснюється через:
-
підвищення
рівня психолого-педагогічної культури вчителя
-
створення
умов професійного зростання кожного вчителя
-
оволодіння
та впровадження ІКТ у навчально-виховний процес
-
систему
науково-методичної роботи
-
поширення
педагогічного досвіду
-
участь у
творчих, фахових конкурсах
Наставництво через партнерство,
взаємодопомогу є ключовим в основі інтернатури і забезпечує професійний
супровід молодих вчителів, які розпочинають роботу в школі.
Немає коментарів:
Дописати коментар